VACATURE

Assistent planner & klantcontact

40 uur per week, Hardinxveld-Giessendam

Boerman Groep HR afdeling
Vragen? Stel ze gerust
06 - 15 10 75 44

Wat ga je doen?

Ben jij iemand die graag het overzicht bewaakt, snel schakelt en altijd alles strak geregeld heeft? In de rol van Assistent Planner & Klantcontact ben jij de spil in ons logistieke proces. Jij zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt. Je houdt nauwlettend de mailbox in de gaten, verwerkt opdrachten direct en onderhoudt een goede communicatie met de klanten, maar ook het eigen team. Geen dag is hetzelfde en jij bent degene die zorgt dat alles soepel verloopt!

In de functie van Assistent Planner & Klantcontact ben jij verantwoordelijk voor de dagelijkse organisatie van de planning en het contact met klanten. Jij:

  • Beheert de mailbox en pakt opdrachten direct op, waarbij je ervoor zorgt dat alles op tijd en volgens afspraak wordt verwerkt;
  • Onderhoudt intensief klantcontact en zorgt voor heldere communicatie over planningen, leveringen en eventuele wijzigingen;
  • Werkt nauw samen met de planning om de juiste afspraken te maken en zorgt voor een vlekkeloze uitvoering;
  • Zorgt voor een accurate administratie van de transportopdrachten en zorgt ervoor dat alle documentatie op orde is;
  • Signaleert problemen tijdig en denkt actief mee over praktische oplossingen om alles soepel te laten verlopen.

Wat vragen wij

  • Je hebt affiniteit met de transport en logistieke sector;
  • Je bent nauwkeurig en accuraat;
  • Je bent communicatief sterk;
  • Je hebt een proactieve houding;
  • Je hebt ervaring met Navitrans of bent bereid dit te leren;
  • Je beheerst de Nederlandse taal goed, zowel mondeling als schriftelijk;
  • Je hebt een minimaal een afgeronde mbo3 opleiding in de logistiek of een vergelijkbare richting.

Wat bieden wij

  • Een afwisselende functie in een dynamische werkomgeving waar geen dag hetzelfde is;
  • Zeer goede arbeidsvoorwaarden, conform CAO Beroepsgoederenvervoer over de weg en de verhuur van mobiele kranen;
  • 24 vakantiedagen en 3,5 ATV-dag (o.b.v. een fulltime dienstverband)
  • Een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd, wij geloven in jouw kwaliteiten en capaciteiten;
  • Een team met korte lijnen en een informele werksfeer, waar samenwerking centraal staat;
  • Trainingen en cursussen om jezelf verder te ontwikkelen;
  • Fit op de rit met MyDailyLifestyle;
  • De mogelijkheid om gebruik te maken van het fietsplan.

Wij zijn de Boerman Groep!

Ons familiebedrijf is opgericht in 1936 en staat voor transport, logistiek en montage met een Plus. We bestaan uit Boerman Transport, De Jong Transport, Zwatra Transport, Actie Radius, Boerman België, Plus Unit Service, Zwatra Industriële Verhuizingen en Boerman Logistic Services. Samen vormen we een groep degelijke, professionele bedrijven die diensten leveren met een toegevoegde waarde en die een vooraanstaande positie in de markt hebben.

Onze medewerkers zijn belangrijk en staan bij ons centraal. Veiligheid en kwaliteit staan hoog in het vaandel. Onze businessunits hebben elk hun eigen specialismes waardoor we elkaar versterken terwijl tegelijkertijd de eigen identiteiten en specialiteiten maximaal worden benut. Met vestigingen in Hardinxveld-Giessendam, Rozenburg, Delft, Europoort, Vlaardingen en Lummen (B) heeft onze organisatie altijd een logistieke oplossing in de buurt. Door een team van 220 enthousiaste medewerkers sta je nooit alleen, want we doen het samen!

Is dit de baan waar jij van droomt?

Mail dan je CV en een korte motivatie naar